• Gratis verzending
  • Gratis retour sturen
  • Achteraf betalen

Bestellen

De juiste maat kiezen
We doen ons best om alle artikelen op te meten en het bij het artikel te vermelden. We vermelden hierbij meestal de cm enkel opgemeten van oksel tot oksel en de lengte vanaf het hoogste punt van de schouder. Staat de maattabel er niet bij, dan kunt u kijken in de algemene maattabel van de diverse merken onder het kopje maattabel. U kunt ook een verzoek tot het opmeten van een artikel versturen naar [email protected] of bij twijfel kunt u ons altijd bellen.
Bestelling plaatsen
stap 1: winkelmand
Kies de juiste maat en daarna de juiste kleur om daarna het artikel in winkelwagen te plaatsen. Klik op volgende in het winkelmandje. De hoeveelheid artikelen in je winkelmandje is rechtsboven altijd zichtbaar. Klik hier op en je komt in het winkelmandje om op volgende te klikken en verder te gaan naar de volgende stap.

stap 2: inloggen of registreren
Als je ingelogd bent wordt deze stap overgeslagen. Anders maak uw keuze inloggen of registreren. Vul je persoonlijke gegevens in. Check bij de volgende stap even of je adres klopt en je emailadres. Mocht het inloggen of registeren niet lukken, kijk dan hier.

stap 3: bezorgen
Kies wat jou het beste uitkomt:
  • Bezorging aan huis via DHL (Gratis vanaf € 40,-)
  • DHL niet bij buren afleveren (1,50 extra)
  • DHL Avondlevering tussen 18.00 - 22.00 uur (2,95 extra)
  • Afhaalpunt DPD pickup parcelshop (2,-, boven de €40,- gratis)
  • Afhalen in Alkmaar
  • Afhalen in Hoorn
  • Afhalen in Amsterdam (in samenwerking met Mateloos)

stap 4: betalen
Kies een betaalwijze: (klik hier voor meer info over de verschillende betaalwijze)
  • Ideal
  • Creditcards: Visa of Matercard
  • Bank Transfer (na ontvangst van de betaling wordt de bestelling verzonden)
  • PayPal
  • VVV Giftcard
  • Webshop Giftcard
  • FashionCheque
  • Generic GiftCard (fashion Giftcard)
  • Achteraf Betalen

stap 5: kortingscode inwisselen
Bij bestellingen boven de 60 euro, kun je hier je eventuele Bagoes waardecheque inleveren of een kortingscode invoeren.

Stap 6: Opmerkingsveld
Eventuele opmerkingen, kunt je hier kwijt.
Bestelling volgen
Je pakket in de gaten houden? Ga naar mijn account en klik links op mijn bestelgeschiedenis. Bij status staat de info. Als de status verzonden is, dan is je pakket verzonden of word dezelfde dag nog verzonden. Je ontvangt een bevestigingsemail van de vervoerder. Van ons ontvang je ook diverse status updates van je bestelling. Controleer je email adres en je naw gegevens.
Bestelling annuleren
De verkeerde maat of kleur gekozen, of gewoon spontaan van gedachten veranderd? Herkenbaar! Vul het contactformulier in of stuur ons een email of bel ons. Dan passen wij de bestelling voor je aan. Mochten we je pakket al verzonden hebben, dan kun je het gratis terugsturen via de DPD.
Bestelling niet gelukt
..........
Bestelling niet ontvangen
..........
Bezorgkosten
..........
Veilig winkelen
..........
Naar boven