• Gratis verzending
  • Gratis retour sturen
  • Achteraf betalen
Veelgestelde vragen

Contact en zelf doen

  • Een klacht melden
  • Indien u een klacht heeft kunt u een e-mail sturen naar [email protected].
    Jij kunt in deze e-mail de volgende informatie doorsturen:
    - Een duidelijke omschrijving van de klacht
    - Foto van de klacht
    - Factuurnummer

    Nadat jij een e-mail hebt gestuurd, ontvang jij binnen 2 werkdagen een reactie van ons. 
  • Geschillenbeslechting
  • De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die kunt je vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • Mijn Bagoes/ inloggen
  • Als je nog geen account hebt, kun je hier https://www.bagoes.nl/register.php je account aanmaken. Via https://www.bagoes.nl/login.php kun je inloggen en al je gegevens bekijken, zoals je punten van het spaarsysteem en waardecheques. Daarnaast kun je alle gegevens wijzigen, met uitzondering van je e-mailadres.
  • Gegevens wijzigen
  • Nadat je bent ingelogd, kun je al je gegevens wijzigen, met uitzondering van je e-mailadres.
    Als jij je e-mailadres wilt wijzigen willen wij je vragen een e-mail te sturen naar [email protected].
  • Nieuw emailadres
  • Je kunt niet zelf jouw e-mailadres wijzigen. Je kunt 2 dingen doen.

    1. Je kunt jezelf opnieuw aanmelden met jouw nieuwe e-mailadres en de bestelling afmaken. Wij voegen later alles samen.
    2. Of je geeft jouw e-mailadres door aan ons en wij veranderen het e-mailadres voor jou. Let op: bestel niet met jouw oude e-mailadres om problemen te voorkomen.
  • Bagoes spaarsysteem
  • Als je het afgelopen half jaar aankopen heb gedaan, dan heb je punten gespaard. Punten saldo's boven de 250 punten worden medio februari en september omgezet naar een waardecheque. In de webshop kun je de waardecheque selecteren na inloggen. Het is belangrijk dat je altijd hetzelfde e-mailadres gebruikt, anders spaart je op dubbele accounts punten. Om te achterhalen hoeveel punten je gespaard hebt en of er een waardecheque voor je klaar staat dien je in te loggen. Bij mijn account onder het kopje mijn Bonuspunten/waardecheques vind je alle gegevens.
Naar boven